Monday, August 30, 2010

Cerita markah harini macam happy je

Lets start the post with a little something I call ART~


XD


Okay la sudah sudah bajet promo diri kikikiki :3



isnin lepas aku pergi sekolah.
Dah sampai tu macam biasa terus bunyik loceng then berbaris la kan.
Lepastu ada la perhimpunan bagai sume
so duduk jela dengar :D

yo yo oh je donga hakhakhak
belakang nu duk chit chat kemain agi
haha cerita bermacam topik kluar
tak habis habis lagi perhimpunan

hoooooooooo
lepastu cikgu dah marah marah ":[
sebab dia cakap macam semua orang masih lagi playful
ehhh pengetua punya suara
jangan bilang ah
memang nyaring menusuk eardrum!

Fuh punya lega bila dah naik kelas hahaha
sebab dewan tu makin lma makin sejuk lepastu panas terik mengejut
gila tak gila?
dah kuyup nak tunggu masuk kelas
haha hiperbola lagi dan lagi >.>


Selepas masuk kelas
semua kecut peruuut
nak dapat markah sebagainya
aku dapat kertas Math :[
sedihhhhhhhhhhhhh dapat B TT
aku punya badmood lepas tu
akak aku jadi mangsa
haha mekaseh

lepastu aku pun sebut 'ya latiff' bnyk2
alhamdullilah aku tenang sikit dah tu

dan dan tu jugak
cikgu halim lak masuk (cikgu BM)
pastu punya kecut perut tengok markah paper 1
mcm takde harapan nak A
tapi alhamdullilah dapat gak A :D

Lepastu ustazah masuuuuk~ :)
Aku mula2 takde la nak berharap sangat nak dapat A
tapi jauh di sudut hati masih tersimpan rasa nak A tu hahak
so nama aku pun dipanggilnya
aku tengok kertas tu dengan hampa
'haish... 72 je?'

Selepas tu... MIRACLE!
hahahahah
aku punya check berkali2
dan dan tu aku jumpa ustazah lupa nak kira lagi 3 markah yang dia kasi
aku punya FUUUUUUUUUHHH tak ingat
haha

bagitau ustazah en
dah tu dapat la 75% sama dengan A! XD
kat sini tererr sikit
75 ke atas dah A dah :)


haha so overall aku dapat 5 subject
dan markahnya adalah 3A 2B
lagi 3 paper ni rasa butterfly in my tummy dah datang niiih




No comments:

Post a Comment