Monday, September 13, 2010

iSweat

yes
i sweat
fuuh letih -_-



Yay dah nak baik demam :>


Okay gini ah aku kat kampung
panas terik ader
sejuk gile ader

ape lagi hang nak? semuo pon ader la bak kata aku
hahak

well tadi abah ader beli tibi baru tuk tokwan ;D
tibi lame tu rosak dah..
dia kuar suara takde gambar
get it?
hahah

anyway ade anak kucing!!!!
comellll
ni ade kotaak die kat sebelah akuuu
comeiiii :3
tapi busuk siket
hahaha
tapi takpe ah
sbb sense of smell aku tgh terbatas sbb ader flu
huhu
[o.O?]



haha okay nvm that
nak bagitau ni
aku worried giler ah :\
dah bukak skola nanti tinggal 2 minggu je lagi nak PMR
serious aku taknak on dah pasni

aku nak balaja la for the whole two weeks left
Dan aku nak lebihkan tawakal
lebihkan usaha

semoga Allah memperkenankan hajatku dan akak ku untuk mendapat 8A dalam PMR pada tahun 2010 ini :)
amin, ya robbal alamin.

No comments:

Post a Comment